مهمانپرست: رفتار غرب در وال استریت در ادامه سیاست سرکوب اعتراضات مردمی استمطلب ارسالی ازmkh1390
خبرنگار فراری

سخنگوی سیاست خارجی با تاکید براینکه ایران از هر راه حلی برای ایجاد آرامش و ثبات در منطقه استقبال می کند، تصریح کرد: بهترین راه برای رسیدن به ثبات در منطقه خروج نیرو های خارجی از خلیج فارس است زیرا با خروج ناوگان کشور های مختلف از خلیج فارس زمینه هرگونه تنش در این منطقه از بین خواهد رفت.

وی در خصوص اتفاقاتی که برای رود ارس و دریاچه ارومیه افتاده است، گفت: موضوع دریاچه ارومیه یک موضوع داخلی است و هیچ کشوری از همسایگان ایران حق دخالت در این موضوع را ندارد اما در رابطه با رود ارس که مرز آبی ایران و آذربایجان است کمیته ای برای بررسی موضوع تشکیل شده است.

مهمانپرست در ارتباط با مسایل سوریه و ارتباط ایران با مخالفان این دولت و سران این کشور تاکید کرد: مسئله سوریه یک مسئله داخلی این کشور است و هیچ کشوری حق دخالت در امور داخلی سوریه را ندارد چراکه سابقه دخالت در امور داخلی کشور های منطقه سابقه خوبی نیست .

وی با تاکید بر اینکه باید زمینه های لازم برای گفتگوی مردم و دولت ها را فراهم کرد، گفت: ما برخورد خشونت آمیز را صحیح نمی دانیم و معتقدیم که باید سخنان مردم توسط مسئولان آن کشور شنیده شود و اصلاحاتی در امور صورت بگیرد.

وی همچنین خاطرنشان کرد: البته در داخل سوریه جریاناتی بادخالت نیرو های خارجی سعی در سو استفاده از این شرایط و ایجاد نا امنی و بی ثباتی در منطقه هستند.

سخنگوی وزارت امور خارجه برگزاری اجلاس بیداری اسلامی و کنفرانس حمایت از انتفاضه را بسیار تاثیرگذار خواند و گفت: استقبال از این دو اقدام جمهوری اسلامی نشان دهنده بیداری مردم و عدم پذیرش ظلم های رژیم صهیونیستی است .
 
مهمانپرست با تاکید براینکه اینگونه گردهمایی ها در راستای احیای حقوق ملت هاست، گفت: اجلاس بیداری اسلامی و کنفرانس حمایت از انتفاضه مطمئنا سبب تقویت مقاومت می شود و همین امر موجبات عصانیت رژیم نامشروع صهیونیستی را به همراه دارد .  


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ

دل نوشته: با سلام من یه خبر نگار فراری هستم در این وبلاگ خبر ها جدید را ببینید.
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان خبرنگاز فراری و آدرس kazem64.loxblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.